7/28/2012

Scrapbook Werkstatt August Kit II

Hi! I am back with a second project made with "Sommersehnsucht", the August kit of Scrapbook Werkstatt. Here is a layout:

Hi! Ich bin wieder zurück mit einem zweiten Projekt, dass ich mit "Sommersehnsucht", dem August Kit der Scrapbook Werkstatt gemacht habe. Hier ist ein Layout:






Cardstock, ledger paper, wood veneer stars and camera, patterned paper and polaroid frame are included in the kit, the rest is from my stash. I worked with some iridescent acrylic paint on the background. I have so many beautiful acrylic paints, I need to use them more often...
So, now go and get your kit here at Scrapbook Werkstatt

Cardstock, liniertes Papier, Holzteile, Designpapier und Polaroidrahmen sind im Kit. Der Rest ist aus meinem Fundus. Ich habe im Hintergrund ein wenig mit iridisierender Acrylfarbe gearbeitet. Ich habe so viele schöne Acrylfarben, ich muss sie einfach mal mehr einsetzen...
So, jetzt los und holt Euch Euer Kit hier in der Scrapbook Werkstatt!

Vanessa

supplies/Material:
Scrapbook Werkstatt August Kit "Sommersehnsucht"
washi: Kamoi
gemstones/Steinchen: Kaisercraft
acrylic paint/Acrylfarbe: Lascaux
vellum: PTI
letter stickers/Buchstaben: American Crafts
spray ink/Sprühfarbe: Tattered Angels
overlay/Transparent: Hambly

2 comments:

Dawn T said...

Fabulous LO Vanessa. Love the vellum behind the photo.

Annemieke said...

Very pretty! Love the little stars!
Annemieke