11/18/2012

Christmas Tags

More of Pink Paislee's City Sidewalks collection:









Fun and easy to make. I used my favorite snowflake die again, this time cutting red felt. To see how to create these rosettes, just click *here*. And this merry collection is available here at Scrapbook Werkstatt. Thanks for visiting!

Einfach und schön zu machen. Ich habe wieder meine Lieblings-Schneeflockenstanze benutzt, diesmal mit rotem Filz. Um zu sehen, wie diese Rosetten gemacht werden, klick einfach *hier*. Und diese tolle Weihnachtskollektion bekommt Ihr hier bei der Scrapbook Werkstatt. Danke fürs Besuchen!

Vanessa

supplies/Material:
pp, tags, snowflakes/Designpapier, Anhänger, Schneeflocken: Pink Paislee
dies, ribbon/Stanzen, Band: PTI
twine/Garn: Divine Twine
rhinestones/Steinchen: Hero Arts
buttons/Knöpfe: Depot

6 comments:

Anke said...

Wunderschön.
Ich mag die Farbkombination aus Weiß und Rot sehr gern und die Zusammenstellung der Tags mit so schönen Details.

Liebe Grüße
Anke

Virginia L. said...

Love love love the contrast of red and white!! Wunderscheon!

mayholicraft said...

Beautiful tags! Thanks for sharing!

Tine said...

Wow wie schööööööön :-)

Liebe Grüße

Tine

Dawn said...

Gorgeous tags Vanessa. Love the red and white together.

Dana F. said...

Sehr cool, Vanessa! Ich hab mir die Stanze auch im Sommer gegönnt und noch gar nichts damit gemacht... Danke für die Inspiration :)