11/13/2012

Nuts About You ♥ Acorn Avenue

Hi! The sun is shining! Yay! Got my camera and finally took a photo of this:

Hi! Die Sonne scheint! Juhuu! Hab mir den Foto geschnappt und endlich das hier fotografiert:





I was the happiest little crafter when I won a challenge on the Crate blog! And imagine me when I received a generous box of goodies from the Acorn Avenue and the On Trend collection early in the morning before leaving for work! It was difficult to part with the box for that day :) LOVE every little bit of the lines! So this layout was made with the Acorn Avenue collection. Thank you again, Crate Paper ♥ 

Ich war die glücklichste kleine Bastlerin als ich eine Challenge auf dem Crate Blog gewonnen habe! Und stellt Euch mich mal vor, als ich dann ganz früh am Morgen eine grosszügig gefüllte Box mit Leckereien aus der Acorn Avenue und On Trend Kollektion erhalten habe, gerade als ich in die Arbeit los wollte! Es war schwer, sich für den ganzen Tag von der Box zu trennen :) Ich LIEBE jedes kleine Stück aus diesen Linien! Dieses Layout habe ich mit der Acorn Avenue Linie gemacht. Danke nochmal vielmals, Crate Paper 

Vanessa

supplies/Material:
pp, chipboard, sticker/ Designpapier, Chipboard, Sticker: Crate Paper Acorn Avenue
stamps/Stempel: Hero Arts
ink/Tinte: Tsukineko
spray ink/Sprühfarbe: Tattered Angels, Studio Calico

5 comments:

Anke said...

Ein ganz zauberhaftes Foto und ein tolles Layout.
Mir gefällt die Zusammenstellung und Aufteilung richtig gut.

Liebe Grüße
Anke

Aimes said...

Stunning layout - love that pic of your sweet girl! You capture autumn to perfection!
Hugs!
x

Isha Gupta said...

Oh she looks so sweet and cute. Lovely photo and gorgeous LO Vanessa.

Dawn said...

Gorgeous Vanessa.

ScrapAnn Ann said...

Wow.... deine Werke sind so toll, hab mir mal einiges angesehen und bin echt begeister!
Gruß Heike