6/17/2013

Sweet Mayberry Mini

Hello on this happy summer day! I am midway through preparing everything for our holiday trip, but I had to share another project using American Crafts' Mayberry collection. This came together easily:

Hallo an diesem schönen Sommertag! Ich stecke mitten in den Vorbereitungen für unsere Urlaubsreise, aber ich musste einfach noch ein Werk zeigen, dass ich mit der American Crafts Mayberry Serie gemacht habe. Das ist ganz schnell zusammengewerkelt gewesen:


I found out that these two are a perfect match:

Ich hab entdeckt, dass diese beiden perfekt zusammen passen:


Because that PTI die has the same size as the cards when cut out from that patterned paper. So I just die cut frames from cardstock, put my photos behind them and covered every backside with one of the sweet cards from that sheet of patterned paper. The binding is very simple, too. I just punched holes into the pages and tied on some twine.

Weil diese PTI Stanze genau die gleiche Grösse hat, wie diese Karten, wenn man sie aus dem Designpapier ausschneidet. Also hab ich einfach Rahmen aus Cardstock gestanzt, meine Fotos dahintergeklebt und die Rückseiten mit den ausgeschnittenen Karten abgedeckt. Die Bindung ist auch sehr simpel. Ich habe einfach Löcher in die Seiten gestanzt und alles mit Garn zusammengebunden.


So, back to my preparations. I'll have some auto posts while we are away. Can't wait!
Have a wonderful day!

So, zurück zu meinen Vorbereitungen. Ich werde ein paar Autoposts hier haben, während wir weg sind. Kanns nicht erwarten!
Habt einen wundervollen Tag!

Vanessa

supplies/Material:
Strawberry Lemonade pp - Lemonade Stand pp - Summer Breeze pp - Chipboard Stickers Lemon Fizz - Dimensional Mix Cherry - Divine Twine Green Apple - Fabulous Frames Die Collection - various cardstocks from American Crafts

1 comment:

Dawn T said...

Awesome Vanessa.