8/26/2013

3-2-1 Meins!

Before leaving, I'd quickly like to share another layout I made with Scrapbook Werkstatt's September kit:

Bevor ich losmuss, wollte ich gerne noch ein weiteres Layout zeigen, das ich mit dem Septemberkit der Scrapbook Werkstatt gemacht habe:


I got this vintage typewriter on ebay for 10 Euros. LOVE it! I use it for my journaling now. Oh, the sound and the feeling when typing on it. And I am really proud of myself that I managed to put in a new ribbon :)
The September kit will be available here later today. It is great! Thanks for visiting!

Ich habe diese alte Schreibmaschine für 10 EUR bei Ebay ersteigert. Ich liebe sie! Jetzt verwende ich sie fürs Journaling. Oh, das Geräusch und das Gefühl beim Tippen. Und ich bin richtig stolz auf mich, dass ich es geschafft habe, ein neues Farbband einzulegen :)
Das Septemberkit wird im Laufe des Tages hier erhältlich sein. Es ist so toll! Danke fürs Besuchen!

Vanessa

supplies: 
MME pp - Carta Bella pp - Hero Arts stamps - Pepples letter sticker - MME sticker - Freckled Fawn clip - Studio Calico mist

5 comments:

Alexandra Boehnke said...

Great layout and a phantastic typwriter! I hope you will have happy moments with it!

Unknown said...

Boah, was hast du denn für eine wundervolle Schreibmaschine *neid*
Schickes LO
Lg Heidi

Alice said...

love the background! gorgeous layout, Vanessa! i need to find me a typewriter, too! =)

Dawn T said...

awesome LO Vanessa.

Jessica said...

Oh du Glückliche, ich habe schon 2 bestellt und keine ging.. Aber aller guten Dinge sind ja 3 ;)