9/04/2013

A Short Break from Christmas

Today it has been a very enjoyable day for me so far. I've received new stamps and dies and had some time to just sit and happily stamp my little heart out. And summer is coming back for a few days. What else can I ask for :)
So I took a break from christmas cards and stamped this birthday card:

Heute war bislang ein sehr angenehmer Tag für mich. Ich habe neue Stempel und Stanzen erhalten und ein wenig Zeit gehabt, nach Herzenslust rumzustempeln. Und der Sommer kommt auch für ein paar Tage zurück. Was braucht man mehr :)
Also habe ich eine kleine Pause von Weihnachtskarten eingelegt und diese Geburtstagskarte gestempelt:


Love this balloon from Papertrey Ink. The whole set is adorable! Well, Maile is a genius. 
Keeping it short. Have to eat some ice-cream :)
Have a beautiful day, too!

Ich finde den Luftballon von Papertrey Ink so toll. Das ganze Stempelset ist so schön! Naja, Maile ist halt genial. 
Ich fass mich kurz. Muss jetzt Eis essen :)
Ich wünsche Euch auch einen schönen Tag!

Vanessa

supplies: 
everything PTI, except for ink: Tsukineko

4 comments:

Aimes said...

Pretty in pink and so fun! :)

Alexandra Boehnke said...

Tolle Karte - an Weihnachtskarten denke ich noch überhaupt nicht, damit fange ich erst Ende November an...bin da immer erst etwas später dran!

Janet a.k.a. swanlady21 said...

Classy, fun, pink CAS Birthday beauty!

vickiscraft said...

Just love this Vanessa, so simple and yet so effective!

Vicki x