10/16/2013

Chalkboard Birthday Card

This is another one I had made for the magazine call. Love the chalkboard look and thought I could combine it with colorful flowers:

Die hier ist noch eine, die ich für den Magazin Call gemacht hatte. Ich mag den Tafel Look und dachte es wäre schön, ihn mit bunten Blumen zu kombinieren:

I used an journaling/index card from Elle's Studio and stamped/heat-embossed the sentiment with white. The shadows were made with a white pencil. Then I adhered it to a black cardstock panel using foam tape. The flowers and leaves were die-cut and stamped and then adhered with foam tapes of various thicknesses. 
Thanks for visiting!

Ich habe eine Indexkarte von Elle's Studio verwendet und darauf den Spruch in weiss gestempelt/embossed. Die Schattierung habe ich mit einem weissen Buntstift gemacht. Dann habe ich die Karte mit Schaumstoffpads auf einen schwarzen Hintergrund aufgebracht. Die Blüten und Blätter sind ausgestanzt und gestempelt und anschliessend mit verschieden dicken Schaumstoffpads aufgeklebt.
Danke fürs Besuchen!

Vanessa

supplies:
Elle's Studio card - PTI stamps + dies - Hero Arts inks - white pencil - white embossing powder

No comments: