2/24/2014

Birthday Card

And here is another birthday card made with the SBW March Kit Sternstunde. Love this Heidi Swapp pp:

Und hier ist noch eine Geburtstagskarte mit dem SBW Märzkit Sternstunde. Ich mag dieses Heidi Swapp pp so gerne:


The sentiment was created with a Dymo label maker. The delicious Lawn Fawn cake was stamped, slightly inked with Distress Ink to match the paper and topped with a glitter frosting. The kit contains a yummy roll of silver glitter washi. I adhered a strip of washi to vellum and die-cut the stars from it. Then I just adhered the stars like stickers.
Thanks for stopping by today!

Den Spruch hab ich mit meinem Dymo Labelmaker gemacht. Der leckere Lawn Fawn Kuchen ist gestempelt, mit Distress Inks passend zum pp eingefärbt und mit Glitzerfrosting verziert worden. Das Kit kommt mit einem tollen Silber Glitzerwashi. Davon hab ich einfach einen Streifen auf Vellum geklebt und Sterne ausgestanzt. Die habe ich dann wie Aufkleber abgezogen und draufgeklebt. Nicht vergessen, das SBW Kit gibt es am 26.!
Danke fürs Vorbeischauen!

Vanessa

supplies:
SBW March Kit Sternstunde - Heidi Swapp pp - Lawn Fawn stamp, star dies - Studio Calico spray ink - Sizzix frame die - Ranger Distress Ink - Tsukineko ink - Hero Arts layering paper

3 comments:

Julie Tucker-Wolek said...

Gorgeous! LOVING the cake and the stars!!!

Joni Andaya said...

Very CUTE Vanessa!!!

DYMO Support said...

Wir von DYMO freuen uns wirklich sehr, dass unser DYMO Gerät so eine Kreativität freisetzen kann!Die Geburtstagskarte sieht super aus!
Auch weiterhin viel Spaß beim Etikettieren!

Beste Grüße,
DYMO Helpdesk