1/16/2012

Basic Grey Projects

Hello! Today I have two projects using Basic Grey. I made these a while ago and never shared them, so here I go. First is a gift bag using the gorgeous Curio collection:


Hallo! Heute habe ich zwei Projekte, für die ich Basic Grey verwendet habe. Ich habe sie schon vor einer Weile gemacht und nie gezeigt, also hol ich das mal nach. Zuerst eine Geschenktasche, für die ich die wundervolle Curio Kollektion verwendet habe:






I love the botanical images of this collection! And my second project is a notepad that I created with a mix of Curio and Indie Bloom:


Ich liebe diese botanischen Elemente in dieser Kollektion! Und mein zweites Projekt ist ein Notizblock, den ich aus einer Mischung von Curio und Indie Bloom kreiert habe:




Ok, that's it for today! Thank you for all your sweet comments on my blog hop post! I will be back tomorrow with the randomly chosen winner!


Ok, das wars für heute! Danke für all die lieben Kommentare zu meinem Blog Hop Post! Ich werde morgen zurück sein und den zufällig gezogenen Gewinner verkünden!


Vanessa

8 comments:

Isha said...

Lovely creations Vanessa. Love the colors too.

Dawn said...

Just beautiful Vanessa. The PP is so pretty

Natka said...

Wunderschöne Projekte!

Kate Lewis said...

Gorgeous projects Vanessa - I especially love the notebook! Kate x

~amy~ said...

gorgeous projects vanessa...love the rich colors!

Lin said...

Beautiful, Vanessa, and love your picture up there on the side, too!

Simone said...

These are gorgeous! Love those bright colours. Such a beautiful collection :)

tinadotcom.com said...

Hallo Vanessa,

ich komme tatsächlich erst heute dazu, meine erste kleine Blogrunde des Jahres zu drehen und möchte Dir ein frohes neues Jahr wünschen.

Ganz liebe Grüße, Tina