1/20/2013

Dreamy

My fellow design team member from Scrapbook Werkstatt, Birgit, has designed her first own paper line for Scrapbook Werkstatt. It is quite masculine with a lot of blue and grey, but I wanted to try and make a girl layout with it:

Meine Scrapbook Werkstatt Designteamkollegin Birgit hat ihre erste eigene Serie für die Scrapbook Werkstatt entworfen. Es ist eine ziemlich maskuline Linie mit viel Blau und Grau, aber ich wollte mal versuchen ein Mädchen Layout damit zu gestalten:



With some stamped butterflies, a doily and a bit of vellum it turned out quite feathery. Suitable for my delicate daughter. Mmh, a penny for her thoughts! 
Birgit's collection will be available at Scrapbook Werkstatt on the 26th. Thanks for visiting!

Mit ein paar gestempelten Schmetterlingen, ein wenig Spitze und dem Vellum ist es ziemlich zart geworden. Passend zu meiner zarten Tochter. Mmh, ich würd zu gerne wissen, was sie da denkt!
Birgits Serie bekommt Ihr ab dem 26. bei der Scrapbook Werkstatt. Danke fürs Besuchen!

Vanessa

supplies/Material:
pp/Designpapier: So ist das Leben 
sticker/Aufkleber: American Crafts
stamps/Stempel: Hero Arts
ink/Stempelfarbe: Hero Arts
brad, dots/Brad, Punkte: My Mind's Eye

3 comments:

Dawn T said...

gorgeous LO Vanessa. Your girl is very dreamy!

~amy~ said...

Oh Vanessa, this is gorgeous! Such a pretty pic of your girl.

Jessica said...

Ich finde die Farben die du gewählt passen schön zu dem Foto und die kleinen Details machen durchaus ein schönes Mädchen Layout draus :)