10/02/2013

Notepad Mania

I have a thing for notepads lately. Here are the first of many more I'd like to share:

In letzter Zeit kann ich nicht genug von Notizblöcken bekommen. Hier möchte ich Euch die ersten paar zeigen:


All of these were made using the Glitz Design Finnley collection. The covers say "notes" or "write it down". Here are more detailed photos:

Ich habe hierfür die Glitz Design Serie Finnley verwendet. Hier sind detailliertere Fotos:





And this one was made for a dear friend. I thought I'd make a matching gift wrap for her:

Und diesen hier hatte ich für eine liebe Freundin gemacht. Ich dachte, ich mach gleich eine passende Verpackung dazu:



Ok, that's it for today. More soon :)
Thanks for visiting!

Ok, das wars erstmal für Heute. Mehr davon bald :)
Danke fürs Besuchen!

Vanessa

supplies:
Glitz Design pp, sticker - PTI stamps, dies - May Arts ribbon 

No comments: