11/28/2013

LOVE - A Card And A Gift Bag

Happy Thanksgiving to all celebrating it! For me, it is a normal, rainy, dark Thursday. So I thought I'd share a card and a gift bag I completely forgot to share…

Für uns Nicht-Thanksgiving-Feiernde ist ja heute ein stinknormaler, verregneter, dunkler Donnerstag. Also hab ich mir gedacht, ich zeige eine Karte und ein Geschenktütchen, das ich komplett vergessen hatte zu zeigen…



I didn't intent them to be a set, but they would work well together. I used the Crate Close Knit collection. LOVE. That's all.

Ich hatte nicht vor, ein Set daraus zu machen, aber die beiden würden gut zusammenpassen. Ich habe die Crate Close Knit Serie dafür verwendet. LIEB ICH. Das wars.

Vanessa

supplies:
Crate Paper Close Knit pp, wood veneer, sticker - Scrapbook Werkstatt Mini Stamp - Lawn Fawn twine

2 comments:

PrinzessinN said...

Oh, die Karten sind wundervoll!

Dawn T said...

very pretty Vanessa. Beautifully done